Wednesday, November 24, 2010

i need sOmebody :'(

Malam nie 24.now. ari rabu..terasa sedih sngt disaat kite memerlukan bantuan "die" dan si "die" tidak hadir :(sngt2 memerlukan smpi menitiskan titisan airmata di pipi.. apabila tepon dicapai dan menekan numbernye,si "die" boleh GELAK sahaja.? mcm xde sbrg prob yg berlaku semalam, arini dan ari2 yang akan mendatang.
"knp 1 ari xmsge..? jwpa : alaa..br 1 ari je..lom seminggu.. i think klu seminggu xmsge "die" pun mst die xamik kesah punye..ENTAH tgk2 bile call blik tlg mayat je di perkuburan!.

Then bila saje perbualan di tepon berlangsung ad saje agenda laen yg nk si "die" lakukan trus ltk telepon.noktah! tiada tindakan susulan yang dilakukan (msge,call blik....urmmm jauh sekali) alasannye.bile malam menjelma br la bhubung..tp bagaikan menunggu bulan jatuh keriba..(maaf jika salah) tiada perkataan sowie, terlupe, xnak ganggu..hanya mendiamkan diri menunggu panggilan dr sang rama-rama.

Mungkinkah bertahan lama..?atau sekadar permainan semata-mata..? benarkah pasangan yg ditentukan olehNYA.. wlpn setiap orang laen2 tp knp si "die" tidak mcm yang disangka2 kan oleh setiap sang rama-rama..? wlpn tak bnyk cukup la sekadar sahaja untuk mengembirakan hati ini dan merasakan kasih sayang itu..berilah sedikit masa untuk bersama wlpn jauh dimata tetapi luangan waktu yg dapat menilai perhubungan yang di bina bersama.. :'(

ku butakan segala yang engkau lakukan..ku ubati hati yang tercalar agar tidak berlaku pertengkaran tp sampai bile ku sanggup bertahan..? arini,ecok dan seterusnya..selagi aku bisa menahan aku akan perjuangkan wlpn dibasahi dengan titisan air mata.. 
Ya Allah, engkau redhoi la perhubungan kami ini agar ianya lebih memberi makna yang benar..AMIN 


"Kiranya waktu sekejap itu menjadi kenangan untuk kita ingat
sepanjang zaman, ingatlah aku selagi engkau mampu....
Jika pula masa mendatang memisahkan keakraban yang telah terbina,
ukirlah secebis tentang diriku di hatimu,
Agar nanti tika kita bersua kembali kau masih mengingati siapa diriku.."