Thursday, May 10, 2012

Kerindunan dan Keinsafan.

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Alhamdulillah dengan keizinan dan keredhaan Yang Maha Esa aku dapat menjejak kaki ke Tanah Suci Mu.
Segala keinsafan dan ke pohon maaf serta taubat berdoa pada yang Maha Berkuasa.
Kagum sungguh aku melihat ciptaan mu Ya Allah. Pelbagai pengalaman yang tidak dapt dilupekan. Kite dapat saudara baru 'BFF' .hehe! 

Benarlah kata orang, Bile berada di Tanah Suci Makkah Al Mukkaramah kita harus jaga percakapan, perbuatan, akhlak eh senang kata semua la kena jaga. :) * Aku pun dah terkena sekali. insaf!
Berlaku depan masa sendiri. Nauzubillah. Ya Allah jauhkan aku dari dugaanmu. 

Ini untuk tatapan semua. 

Kabbah


Masjidil Haram 

 Dataran Kabbah 


                                                                                                          Pintu 79 :)


 Perigi lama Zam Zam 


Pelan Makkah Al Mukkaramah 

Al Quran Permata yang ditulis dengan tangan. 


Kesemua unta akan menghadap ke arah Kiblat





Jabbal Rahmah: Berdoa la anda disana :) InshaAllah


Aaauww! KFC at Makkah 




Terbang - terbang. 

InshaAllah aku akan datang kembali dengan keizinan Mu Ya Allah 
kenangan tak dilupekan  

Wasalam. tata~